خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





 

با توجه به اختلاس در بانک ها آیا در شرکت های بیمه ایی هم احتمال اختلاس وجود دارد؟

البته گوینده این سخن حق دارد اما باید دز نظر گرفت که آیا با وجود اختلاس های بانکی،بانک ها تعهداتشان را در فبال مستریان انجام نداده اند؟ آیا تا به حال شنیده اید که کسی از بانک اختلاس کرده و مشتری برای گرفتن پولش مراجعه کرده باشد و بانک بگوید که پرداخت نمی کند؟ آیا چکی بخاطر این موضوع پاش نشده؟ حتی بانک ها  هم در چنین مواردی خود را ملزم به انجام تعهدات می دانند. اختلاس پیگرد قانونی خود را دارد و به گردش مالی بانک مربوط نمی شود.

از طرفی سیستم عملیات بانکی با سیستم پولی شرکت های بیمه کاملا متفاوت است. تمام وجوه پرداختی بیمه گذاران به صورت دقیق قابل کنترل است. اگر بر فرض محال چنین اتفاقی در شرکت های بیمه رخ دهد، بیمه مرکزی موظف است از محل سپرده های منقول و غیر منقول شرکت های بیمه ای که نزد بیمه مرکزی سپرده گذاری شده است، خسارت وارده را تامین کند.همان طور که مطلع هستید مهم ترین وظیفه بیمه مرکزی نظارت و حمایت از حقوق بیمه شدگان و بیمه گذاران در قبال شرکت های بیمه است. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. پس با خاطزی آسوده اقدام به تهیه بیمه زندگی سرمد نمایید.

 

خرید بیمه زندگی سرمد تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی