خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





چرا افراد در خریدن بیمه عجله نمی کنند و نداشتن پول را بهانه می کنند؟

این افراد باید در نظر بگیرند که در خرید مواردی مثل زمین، خانه،اتومبیل، طلا و یا مواردی شبیه اینها پول داشته اند ولی بموقع عمل نکرده اند و هنگامی که تصمیم قطعی برای خرید را گرفته اند،با افزایس قیمت ها مواجه شده اند و یا بنا به دلایلی دیگر فرصت خرید را از دست داده اند، آیا افسوس نخورده اند که چرا در زمان مناسب تصمیم گیری نکرده اید و فرصت را از دست داده اید؟آیا بهتر نیست از تجربیات گذسته عبرت بگیرند.

برای تهیه ی بیمه زندگی مبلغ روزی پنج هزار تومان به بالا  مبلغ بالایی نیست که نتوان از عهده آن برآمد و با مدیریت ساده مالی می توان براحتی آنرا حل و فصل کرد و به صرف اینکه شما پول ندارید،آیا زمان از حرکت باز می ایستد؟ آیا به دوران سالمندی نمی رسید؟ فرزندان بزرگ نمی شوند؟ حادثه رخ نمی دهد؟ و هزاران آیاهای دیگر...پس خودمان را با نداشتن پول گول نزنیم.بیمه زندگی هزینه نیست ،سرمایه گذاری است.

 

خرید بیمه زندگی سرمد در تهران
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی