خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





پیشرفت های حوزه پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح جهانی

در شرایطی که ویروس کرونا با سرعت هرچه تمام تر در سراسر جهان پخش می شود، تایلند ، ژاپن و کره جنوبی بیشترین کشورهای آسیب دیده خارج از چین هستند. استرالیا، هنگ کنگ و چین پیشرفت قابل توجهی در تولید انواع واکسن ها دارند ، اما تایلند با روش های غیرمستقیم توانسته است ویروس کرونا را درمان کند. بیمارستان Rajavithi در بانکوک با ترکیب داروهای ضد آنفولانزا و داروهای اچ آی وی لوپیناویر و ریتوناویر ترکیب جدیدی از داروها را ایجاد کرده است. این مخلوط برای معالجه شش بیمار تاکنون در تایلند استفاده شده است.

محققان در دانشگاه هنگ کنگ نیز گزارش داده اند که واکسنی برای ویروس کرونا پیدا کرده اند. اما آزمایش های مختلفی باید روی حیوانات انجام شود تا صحت این دارو مشخص شود. اگر روش های تایلندی ها واقعا در سطح گسترده کار کند، می تواند یک پیشرفت بزرگ در کنترل ویروس کرونا باشد.

 

خرید بیمه زندگی سرمد در تهران

 

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی