خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





داستان های بیمه ایی من و همکارانم.....

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸ ب.ظ

 

داستان های بیمه ایی من و همکارانم.....

دفتر وصولی‌‌ها رو برداشتم و شروع به زنگ زدن به بیمه گذاران برای یادآوری پرداخت حق بیمه‌شون کردم. به نفر ششم که آقای....بود، رسیدم و زنگ زدم. صدای پسر بچه‌ایی با بغض از اونطرف تلفن گفت بله، گفتم: سلام عزیزم میتونم با آقای... صحبت کنم.گریان گفت: پدرم....و ادامه نداد.خانمی گفتت: بفرمایید.گفتم:....از دفتر بیمه تماس میگیرم، برای یادآوری پرداخت قسط بیمه آقای....گفت: همسرم هستند و متاسفانه در اثر تصادف فوت کردند و الان بقدری درگیر هستیم که نمی‌توانیمداخت کنیم و بعد از اونم از نظر مالی قادر نیستم که پرداخت کنم.خیلی ناراحت شدم و ضمن ابراز تسلیت به همسرش گفتم: میتونند با مدارک فوت و بیمه نامه و مدارک خودشون به دفتر بیمه بیان و سرمایه فوت بر اثر حادثه‌شون دریافت کنن.خانم....که از شنیدن این خبر شوکه شده بود وباورش نمیشد که این مبلغ رو بتونه دریافت کنه تقاضا کرد که همون فردا بیاد. من هم قبول کردم. فردا که اومدن بعد از بررسی مدارک در سیستم برای دریافت چک آدرس مربوطه رو بهشون دادم.اون خانم اونقد در حقم دعای خیر کرد که تو تموم عمرم این دعاها رو یکجا نشنیده بودم اما من واقعا خوشحال ازین بودم که چقد آینده‌‌نگری یک انسان میتونه مفید وقع بشه.در هر وضعیت مالی که هستین هوشمندانه تصمیم بگیرین. حتی اشخاص با درآمدهای پایین هم باید مدیریت مالی کنن تا بتونن در چنین مواقعی از پس مشکلاتشون بربیان.

 

خرید بیمه زندگی سرمد در تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی