خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





 

کمک 4 هزار و 500 میلیارد ریالی بیمه به وزارت بهداست برای مقابله با بیماری کرونا

رئیس کل بیمه مرکزی غلامرضا سلیمانی از دستور پرداخت حدود ٤ هزار و پانصد میلیارد ریال برای کمک به رفع بخشی از مشکلات نقدینگی به وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیمه مرکزی، در پی تلاش‌های موثر صنعت بیمه برای تقویت کادر بهداشت و درمان و مسئولیت پذیری اجتماعی در حوزه گسترش چتر امنیت و آرامش برای تمامی هموطنان، رییس کل بیمه مرکزی از پرداخت سریع مطالبات وزارت بهداشت توسط شرکت‌های بیمه خبر داد.

رییس شورای عالی بیمه از بسیج بیست و چهار شرکت بیمه برای تامین سریع بودجه لازم برای ایفای تعهدات خود در قبال نظام سلامت کشور به عنوان یک حرکت مسئولانه و شایسته تقدیر یاد کرد و گفت: بیمه مرکزی و تمامی شرکت‌های بیمه تاکنون در تمامی صحنه‌ها حضور موثر داشتند و امروز نیز برای بازگرداندن شرایط به حالت عادی و تامین تجهیزات مورد نیاز شبکه بهداشت و سلامت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

خرید بیمه زندگی سرمد در تهران

 

منبع:سایت بیمه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی