خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





سکته قلبی مهمترین عامل مرگ و میر ایرانیان

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ب.ظ

 

سکته قلبی مهمترین عامل مرگ و میر ایرانیان

بیماری های قلبی به عنوان شایع ترین علل مرگ و میر انسان در جهان شناخته می شود، ایران ۴۶ درصد کل مرگ ها ناشی از بیماری های قلبی عروقی است که در راس آنها سکته قلبی قرار دارد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی نیز؛ بیش از 40 در صد مرگ ومیرها در کشور مربوط به بیماری های قلبی وعروقی و 19درصد آن ناشی از سکته های قلبی است. روزانه 300تن درکشوربراثر عارضه های قلبی فوت می کنند. به طوری که احتمال بروز بیماری های قلبی وعروقی وسکته پس از سن 40 سالگی در مردان 49درصد ودر زنان 39 درصد است این در حالی است که عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم از کاهش سن ابتلا به بیماری ها و سکته قلبی از ۶۰ سال به ۳۰ سال خبر داد.

به طور کلی تغذیه،خواب،فعالیت های بدنی، استفاده از وسایل ارتبا ط جمعی،زندگی ماشینی وآپارتمان نشینی،کم تحرکی،فشارهای روحی روانی،استرس و...عواملی هستنند که باعث شده تا شهروندان تهرانی درشرایط بسیلر نامناسب زندگی کنند.

اصلاح شیوه زندگی با کاهش وزن، تغذیه صحیح (رژیم کم نمک) و فعالیت فیزیکی، آموزش شیوه زندگی سالم و تشخیص زودرس اختلالات قلبی و درمان به موقع جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری است.

آمارهای وحشتناک مرگ ومیر باید تلنگری باشد که بدانیم بیماری و حادثه در کمین است.پس به جای وحشت کردن عاقلانه بیندیشید و با پس انداز اندک علاوه بر سرمایه گذاری بلند مدت و سودآور خود را در برابر بیماری ها و حوادث بیمه کنید و با بیمه زندگی سرمد آسوده خاطر باشد.

 

خرید بیمه زندگی سرمد در تهران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی