خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





تصادفات هر دو ساعت جان 5 ایرانی را می گیرد

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ق.ظ

 

تصادفات هر دو ساعت جان 5 ایرانی را می گیرد

درسال 98 تاکنون ۱۳ هزار و ۷۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای جان باخته‌اند، مهمترین عوامل در این سوانح و حوادث سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، بی توجهی به جلو ، صحبت با تلفن همراه، خستگی و خواب آلودگی، استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی بوده است.

عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه، مرگ زود هنگام در اثر سوانح رانندگی باعث از دست رفتن 4 میلیون سال عمر در ایران می‌شود، گفت: ضرر و زیان ناشی از تصادفات سالانه بیش از 3.1 درصد از تولید ناخالص ملی را هدر میدهد.وی افزود: حدود 30 درصد تخت‌های بیمارستانی(Hospital beds) کشور به مصدومین سوانح رانندگی اختصاص دارد و حدود 40 درصد افرادی که در تصادفات کشته میشوند، سرپرست خانواده هستند.

از سوی دیگر، آمار نشانگر حجم عظیم تصاد ف ها، تلفات و مجروحان حوادث رانندگی است که این امر علاوه بر هزینه های مادی و معنوی فشار مضاعفی به جامعه، دولت و خانواده ها وارد می کند. و اینجاست که نقش بیمه های زندگی  مشخص شده و برا ی هزینه های ناشی ازحادثه 20 درصد هزنه فوت به علت حادثه وبرای فوت ناشی از حادثه تا سه برابر فوت به علت  به اضافه اندوخته ریاضی پرداخت میگردد. پس با رعایت نکات ایمنی و تهبه بیمه زندگی سرمد آرامش و امنیت را برای خود و خانواده تان و جامعه رقم زنید

 


خرید بیمه زندگی سرمد در تهران
 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی