خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





طرح‌های ویژه شرکت‌های بیمه

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ق.ظ

 

 

طرح‌های ویژه شرکت‌های بیمه

 

مواردی که بالاتر ذکر کردیم پوشش‌های اصلی شرکت‌های بیمه برای بیمه عمر هستند. اما باید به این نکته توجه کنید که شرکت‌های بیمه طرح‌های متنوعی ارائه می‌دهند. برای مثال بعضی از شرکت‌های بیمه در بیمه عمر خود پوشش آتش‌سوزی منزل، هزینه عمل جراحی، بیمه آخرین سال حیات و موارد دیگری را هم دارند.

در مورد مدت قرارداد و حداکثر سن بیمه‌گزار نیز در شرکت‎های مختلف شرایط متفاوتی وجود دارد. در برخی از شرکت‌ها حداکثر مدت قرارداد 30 سال است و در برخی بیشتر. بعضی از شرکت‌ها افراد زیر 70 سال را بیمه عمر می‌کنند و بعضی سنین کمتر را تحت پوشش قرار می‌دهند.

از طرفی نام بیمه عمر در شرکت‌های مختلف بر اساس نوع و شرایط طرحی که ارائه می‌دهند ممکن است متفاوت باشد، برای مثال بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر و تأمین آتیه، بیمه عمر و پس‌انداز و غیره. اما چهارچوب کلی تمامی این طرح‌ها این 5 موردی است که به آن‌ها پرداختیم؛ گرچه اساسنامه آن‌ها در جزئیات می‌تواند بسیار متفاوت باشد. توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از خرید بیمه عمر تمام جزئیات را مطالعه و بررسی کنید.

 

 

منبع: بیمیتو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی