خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





سرمایه درمان امراض خاص

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ق.ظ

 

سرمایه درمان امراض خاص

 

قبل‌تر هم گفتیم که زمانی که یکی از اعضای خانواده دچار یکی از امراض خاص می‌شود جدا از صرف انرژی برای مبارزه با بیماری باید دغدغه مشکلات مالی را نیز داشته باشد. امراض خاص در دسته‌بندی بیمه عمر شامل پنج بیماری سکته مغزی، سکته قلبی، عمل قلب باز، پیوند اعضا و انواع سرطان می‌باشند.

در این حالت بسته به میزان حق بیمه پرداختی و تعداد سال‌های سابقه بیمه، شرکت بیمه هزینه‌ای را بابت درمان این بیماری‌ها به بیمه‌شده می‌پردازد. این هزینه از سال اول به‌اندازه درصدی از بیمه عمر و تا سقف مشخصی است که در شرکت‌های مختلف این درصد و سقف می‌توانند متفاوت باشند.

 

در مورد این پوشش باید به مسائل ریز اما بسیار مهمی توجه داشت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • تمامی شرکت‌های بیمه در قرارداد خود تمامی موارد فوق‌الذکر را به‌عنوان موارد پوشش امراض خاص آورده‌اند؛ اما برخی از آن‌ها در مدت اعتبار قرارداد بیمه تنها یک‌بار پرداخت سرمایه این بیماری‌ها را عهده‌دار می‌شوند. به این صورت که اگر فرد بیمه‌شده در مدت اعتبار بیمه‌نامه یک‌بار دچار سکته مغزی و یک‌بار دچار سکته قلبی شود شرکت بیمه مذکور تنها یکی از خسارات را پوشش می‌دهد. درصورتی‌که در برخی دیگر از شرکت‌های بیمه هر یک از امراض خاص یک‌بار به‌صورت جداگانه تحت پوشش قرار می‌گیرند و محدودیتی وجود ندارد.

  • در بعضی از شرکت‌های بیمه، شرایط خاصی برای هر یک از امراض خاص وجود دارد. برای مثال بعضی از شرکت‌ها هزینه عمل قلب باز را در صورتی می‌پردازند که بالای دو رگ بسته شده باشد. بسیاری از بیمه‌گزاران بدون اطلاع از این بند بیمه‌نامه هزینه عمل را از شرکت بیمه مطالبه می‌کنند و شرکت بیمه با استناد به این بند مبلغی به آن‌ها نمی‌پردازد. لذا حتماً قبل از خرید بیمه عمر، شرایط آن را به‌دقت مطالعه کنید.

  • در مورد بیماری سرطان نیز شروطی وجود دارد. اول این‌که توجه داشته باشید بیماری سرطان در بیمه عمر مدت انتظار دارد. بدین معنا که اگر فرد در دوره مشخصی بعد از شروع اعتبار بیمه‌نامه متوجه شود به این بیماری مبتلا شده است نه تنها سرمایه امراض خاص به او تعلق نمی‌گیرد که حتی ممکن است قرارداد بیمه عمرش فسخ شود. این مدت انتظار در شرکت‌های مختلف متفاوت است و ممکن است سه ماه، شش ماه و حتی بیشتر باشد. درصورتی‌که فرد از بیماری سرطان خود مطلع باشد و این مسئله را عمداً در فرم پیشنهاد اولیه بیمه عمر مطرح نکند شرکت بیمه می‌تواند قرارداد بیمه را فسخ کند و هیچ هزینه‌ای به او نپردازد.

منبع: بیمیتو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی