خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان

خرید بیمه زندگی سرمد مشاور بیمه زندگی نمایندگی بیمه زندگی سس

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

در سال های گذشته بیمه عمر این تداعی را در ذهن ایرانی ها تداعی می کرد، "بیمه ای که فقط پس از مرگ، پول رابه خانواده مرحوم بر می گرداند." به همین دلیل شرکت های بیمه ای تلاش کردند برای تغییر این مفهوم در ذهن مردم عنوان بیمه را به زندگی تغییر دهند.اگر شما هم بدانید که این بیمه چه خدماتی ارائه می دهد،بدون شک متوجه می شوید که این بیمه نامه را تا امروز خیلی دست کم گرفته بودید.

خرید و فروش بیمه زندگی سرمد در تهران

تامین آتیه و بازنشستگی، طرح جامع اندوخته سرمایه گذاری و ارائه پوشش حوادث و درمان





امراض خاص

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ق.ظ

 

 امراض خاص

 

5 نوع بیماری تحت پوشش بیمه عمر قرار می‌گیرند. این بیماری‌ها شامل سکته مغزی، سکته قلبی، سرطان، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی (ریه، کبد، کلیه، مغز استخوان، قلب) هستند. پوشش این بیماری‌ها بدین معناست که در صورت ابتلای بیمه‌شده به هر یک از این بیماری‌ها بعد از شروع قرارداد بیمه عمر، شرکت بیمه درصدی از سرمایه عمر را به‌صورت کمک‌هزینه درمان به بیمه‌شده می‌پردازد. در بسیاری از شرکت‌های بیمه بیماری سرطان به‌صورت جدا و تحت شرایط متفاوتی بررسی می‌شود.

دقت داشته باشید که شرکت بیمه درصورتی‌که متوجه شود بیمه‌شده قبل از شروع قرارداد بیمه مبتلا به بیماری بوده است و این موضوع را اعلام نکرده است می‌تواند هیچ هزینه‌ای بابت این پوشش نپردازد و بیمه‌نامه را فسخ کند.

قبل از خرید بیمه‌نامه حتماً اساسنامه شرکت بیمه مربوط را به‌دقت مطالعه کنید. برای مثال در بسیاری از مواقع فرد با دیدن پوشش عمل قلب بیمه‌نامه را خریداری کرده است و در حین بروز بیماری روی سرمایه امراض خاص بیمه عمرش حساب کرده است. اما در واقع در اساسنامه بیمه عمر نوشته شده بود که عمل قلب بیشتر از دو رگ را پوشش می‌دهد و شرکت بیمه هیچ هزینه‌ای را تقبل نکرده است.

اکثر شرکت‌ها برای پوشش امراض خاص دوره انتظار دارند. به این معنا که برای مثال اگر طی سه ماه ابتدای اعتبار بیمه‌نامه، بیمه‌شده متوجه این موضوع شود که سرطان دارد شرکت بیمه هیچ هزینه‌ای را تقبل نمی‌کند.

 

 

منبع بیمیتو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی